Aktuális!

8 hetes online Mindfulness tanfolyam

MBCT 

Kezdés: 2021.10.05. 17.00-19.00

Szeretnél
  • érzelmileg stabilabbá válni?
  • kevesebbet tipródni a múlt és a jövő miatt?
  • rugalmasabban bánni a stresszel?
  • megismerni elméd működését? 
  • örömtelibb és teljesebb életet élni?

Akkor ez érdekelhet!

Mindfulness Alapú Kognitív Terápia
Az Önismeret útján 

az Önmagaddal való Együttérzés felé

8 hetes ONLINE sajátélmény csoport 10-12 fő részére

2021.10.05.-i kezdéssel, 17.00-19.00-ig

Tanfolyamvezetők: 

Dr. Trixler Dániel és Havasi Marianna 

klinikai szakpszichológusok és okleveles MBCT oktatók

  • 0. alkalom: A jelentkezést ingyenes konzultáció előzi meg, amelyben előzetesen megismerkedünk, tájékozódhatsz a tanfolyam részleteiről és megbizonyosodhatunk arról, hogy most van-e itt az ideje számodra az MBCT elkezdésének.
  • + 1 alkalom:  Az 5-7 alkalom között egy hétvégi napon "Csendes gyakorló napot" tartunk 09.00-13.30-ig .
  • Az MBCT tanfolyamról részletesebben ide kattintva tájékozódhatsz!

Mi fog történni a tanfolyam során lépésről lépésre?

0. alkalom: motivációs beszélgetés, pszichológiai konzultáció a részvétellel kapcsolatban

1. hét: az automata üzemmód és a létezés üzemmód felismerése. Evésmeditáció és testpásztázás - bevezetés az éber tudatosság alapjaiba.

2. hét. Milyen összefüggés van helyzet-értelmezéseink, érzelmi reakcióink és testi állapotaink között? A mindfulness meditáció alapjai: a meditációs ülésmódok és a légzéstudatosság meditáció gyakorlata.

3. hét. A szétszórt elme összerendezése tudatos mozgás és meditáció segítségével. Milyen a hétköznapi elme természete? Az MBCT lelke: a 3 perces mindfulness meditáció.

4. hét. Az "averzió" - mint általános nemakarom érzés, amely szenvedéseink meghosszabbítója - lefülelésre kerül. Felismerjük, hogy gondolataink csupán mentális események és nem tények. Az elme művelése meditáció segítségével. A sétáló meditáció.

5. hét. A "megengedés" fogalmát igazítjuk helyre. A megengedés képességét elkezdjük kiművelni magunkban. Most már a meditáció segítségével is foglalkozunk a kellemetlen belső tartalmainkkal.

6. hét. Hangulataink hatása a gondolkozásunkra. Hogyan viszonyuljunk a gondolatainkhoz? Hogyan tudunk kevésbé azonosulni a gondolatainkkal, belső drámáinkkal a mindfulness segítségével?

+ 1. alkalom: hétvégi napon 9.00-13.30-ig Csendes nap - az eddig tanult gyakorlatok alapján

7. hét. Hogyan tudnánk legjobban gondoskodni magunkról? Mit tegyünk, amikor hangulati állapotunk hanyatlani kezd? Akcióterv készítése a megelőzés érdekében.

8. hét. A valódi 8. ülés életünk hátralevő része. Ezalkalommal a tanultak áttekintése történik, az új létezésmód beépítése az egyéni mindennapokba. Hogyan tartsuk fenn a gyakorlást?

A foglalkozások közötti időszakban minden nap gyakorolni szükséges a tanultakat annak érdekében, hogy az új szemlélet beépülhessen az életünkbe és minőségi változást hozzon mindennapi megéléseinkbe:)



A tanfolyam ára 

a Covid- helyzetre tekintettel kedvező: 45 000 Ft

EGYÉNI KEDVEZMÉNYEK:

Diákok, egészségügyi dolgozók számára 10% kedvezmény: 45 000 helyett 40 500 Ft

TÁRSAS KEDVEZMÉNYEK:

  • Duó kedvezmény: Hívd magaddal - tudatos jelenlét terén szintén fejlődni vágyó - ismerősödet (barát, kollega, rokon...) és megvalósuló jelentkezés esetén mindketten 3000 Ft kedvezményben részesültök a tanfolyam eredeti árából: 42000 Ft-ért jöhettek!
  • Trió kedvezmény: Hívd magaddal - tudatos jelenlét terén szintén fejlődni vágyó - két ismerősödet (barát, kollega, rokon...) és megvalósuló jelentkezés esetén mindhárman 3000 Ft kedvezményben részesültök a tanfolyam eredeti árából: 42000 Ft-ért jöhettek! Együtt fejlődni mindig jobb:)

A kedvezmények (pl diák és társas) kombinálhatók, de nem összevonhatók: 1 ember egyféle kedvezményt vehet igénybe!

KÉRDÉSEM VAN / JELENTKEZNI SZERETNÉK TANFOLYAMRA!

A tanfolyamra való jelentkezési lapot itt töltheted le, és kérlek kitöltve küldd el a havasimarina@gmail.com címre:

Jelentkezéseddel elfogadod a Tanfolyam Általános Szerződési Feltételeit, kérlek olvasd el:

Tudtad?

A mindfulness meditáció során a légzés minőségének alapvető jelentősége van:  valójában a  légzésfigyelés képezi a mindfulness meditáció alapját. A nyugodt, kiegyensúlyozott légzés  átvezet bennünket a meditatív állapotba, csakhogy idáig eljutni sem mindig könnyű.

Sok ember túlságosan stresszel ahhoz, hogy egyáltalán leülhessen meditálni. Nem tudnak kikapcsolni, megnyugodni, szétrobban a fejük a feszültségtől.

  • Ha a stressz miatt el sem jutsz odáig, hogy leülj meditálni,
  • Ha szeretnéd megismerni, hogy a légzésed segítségével hogyan tudod azonnali hatállyal megnyugtatni magad,
  • Ha szeretnél általánosságban kiegyensúlyozott és nyugis lenni,
  •  Ha érdekelnek a légzés és a mentális állapotok összefüggései, akkor


töltsd le ingyenes E-bookomat 

melynek címe:


5+1  AZONNALI STRESSZOLDÓ LÉGZÉSTECHNIKA

Ha érdekesnek találtad az E-bookot,  íratkozz fel hírlevelemre további aktualitásokért, életminőséget javító információkért! 


Gyakran ismételt kérdések

Pszichiátriai kezelésben részesülök. Részt vehetek-e a tanfolyamon?

Ez esetben kérd ki pszichiátered, pszichológusod véleményét, az ő jóváhagyásukkal igen.


Helyettesíti-e a tanfolyam - elvégre benne van a nevében a "kognitív terápia" - a rendes egyéni  pszichoterápiát? Jelenleg járok pszichoterápiára, de kipróbálnék valami mást...

Az MBCT nem helyettesíti az egyéni pszichoterápiát, sem a gyógyszeres kezelést, viszont sok esetben remekül ki tudja kiegészíteni ezeket, amennyiben az orvos/pszichológus jóváhagyja ezt.


Az utóbbi időben összecsaptak a fejem fölött a hullámok és az ismerőseim szerint a mindfulness segíthet. Jöhetek akkor is, ha romokban van az életem?

Ilyen kritikus időszakban az MBCT tanfolyam elkezdése ellenjavallt. Inkább olyan időszakot válassz az MBCT elkezdésére, amikor kiegyensúlyozottabb az életed. 


Szeretnék jönni a tanfolyamra, de néhány alkalmon előre láthatóan nem fogok tudni részt venni. Jöhetek-e ettől még a tanfolyamra?

A személyes részvétel nagy előny. Ha 30%-nál több lehet a hiányzásod, inkább válassz olyan időszakot az MBCT-re, amikor nagyobb arányban jelen tudsz lenni a találkozásokon.


Lesz-e valamilyen papír- vagy hangalapú segédanyag a tanfolyamhoz?

Igen, minden alkalommal a résztvevők rendelkezésére bocsátjuk a megfelelő jegyzeteket, valamint hanganyagokat.


Kapunk-e valamilyen papírt a tanfolyam elvégzéséről?

Igen, tanúsítványt kap a részvételről mindenki, aki végigcsinálta a 8 hetes MBCT-t. 


Vélemények az MBCT tanfolyamról

Boglárka

"A Mindfulness Alapú Kognitív Terápia programra azért jelentkeztem, hogy segítséget kapjak a stressz, szorongás, és a nehézségek könnyebb leküzdésében.

Hasznosak voltak számomra a meditációk, a tudatos mozgás, és a tudatos légzésgyakorlatok. Mindennapi használatával  már könnyebben elfogadom az adott helyzetet, ami váratlan pillanatokban felbukkan. Szívből ajánlom Mindenkinek!"

Judit

"A Mindfulness Alapú Kognitív Terápia programra segítségért jöttem azért, hogy jobban viszonyulhassak önmagamhoz, és a körülöttem élőkhöz. A tanfolyamon elsajátítottam az érzéseim megismerésének módozatait. Hasznos meditációs technikákat tanultam a nehézségek leküzdésére, melyeket ÉLESBEN GYAKOROLHATTAM a tanfolyam alatt váratlanul fellépő élethelyzetem elfogadására, feldolgozására és a kilábaláshoz vezető út megtalálására.

A tanfolyam pontos időrendben, jól szervezetten zajlott. A tapasztalataink megbeszélésére is rendszeresen kínálkozott lehetőség. Nyugodt légkör, és érdeklődő, segítőkész figyelem övezte a hallgatókat /résztvevőket. A tanfolyam elvégzésével egy hosszabb távú segítséget kaptam ahhoz, hogy még inkább a jelenre összpontosítsak, és a mindennapjaimat tudatosabban, nagyobb lelki nyugalomban élhessem. A tanfolyam elvégzését jó szívvel ajánlom. "

 

Ilona

"Nyugalom, önismeret, tudatos jelenlét. Nagyon jó. Őszintén ajálom másoknak is"

Ferenc

"Mióta a tanfolyamon csinálom, nem érzem magam olyan árvának.

A családtagjaim csodálkozva állapítják meg, hogy nem vagyok már plafonon minden apróságtól."